PŘEDVELIKONOČNÍ RADOVÁNKY

05.04.2023

Pustily jsme se do malování ve stylu "snadno a rychle". Ovjevila jsem před časem v obchodě s výtvarnými potřebami alkoholové barvy a speciální papíry k tomu. Pokývala jsem zamyšleně hlavou, propočítala investice a koupila pár barev a papír k tomu. Přišli vnuci, každý dostal papír, úkol... a už se to rozjelo. Opravdu snadno a rychle, navíc s uspokojivým výsledkem.

Pro tvoření při tradičním setkávání nás žen v rodině jsem tedy měla vymyšleno. Dokoupila jsem víc barev (stejně mi ta oranžová nakonec chyběla), pěkné barevné papíry, několik gumových rukavic (ty by se možná mohly hodit), několik šablon - vejce, motýl, tulipán, kuřátko... A je připraveno. Ještě upéct beránka a uvařit a pro jistotu shlédnout jedno vzdělávací video na netu.

Některé, třeba já, jsme to pojaly trochu bezmyšlenkovitě:

Z některých kousků jsem vystříhala vajíčka a ty lepší jsem použila na přání. Už odletěla poštou :)

Dcera měla od počátku jasný záměr, nějakého blíže neurčeného živočicha:

Co z toho asi bude?

Marťa stříhala a stříhala, použila všelijaké výseky z dostupných raznic, nechala si radit i synkem, a má to moc hezké:

Eva se taky snažila. Především ovšem byla společenská a šampaňské jsme spolu vypily hodně rychle.

Za povšimnutí stojí v poslední sérii snímků i můj manžel. Je to vůbec poprvé, co se k nám ženám přidal a maloval. A pak i stříhal, vyrobil pár vajíček, a ozdobil si jimi svetr... Druhý den ráno se mnou sdílel, že vajíčka vyhodil... Škoda, mohla jsem mít více zápichů do květináčů.

                         Krásné Velikonoce všem!